Οι δεξιότητες που καθιστούν το δημιουργό ενός μηνύματος αποτελεσματικό είναι κυρίως οι λεγόμενες δεξιότητες επικοινωνίας.
Όσον αφορά σε κάποιους «κανόνες» επικοινωνίας από μέρους των πωλητών, μπορούν να σημειωθούν τα εξής:
- η κατοχή του θέματος για το οποίο μιλάει (του προϊόντος),
- η προσέλκυση του ενδιαφέροντος του πελάτη με ευρηματικούς τρόπους,
- η ευγένεια,
- η καθαρότητα και η σαφήνεια της έκφρασης,
- η αποσαφήνιση των σκέψεων που εκφράζει,
- η όσο το δυνατό πληρέστερη κατανόηση της ψυχολογικής κατάστασης του πελάτη,
- η επιλογή του κατάλληλου κατά περίπτωση μηνύματος,
- η δημιουργία κλίματος συμπάθειας και ισοτιμίας με τον πελάτη, και
- η διατήρηση του αυτοελέγχου του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου