Πρώτο και πραγματικό εργαλείο επικοινωνίας του κάθε επαγγελματία, η βιτρίνα του καταστήματος η οποία αποτελεί ένα σημαντικό σημείο προβολής του.
Η δημιουργία της υπεισέρχεται πλήρως στην όλη στρατηγική του σύγχρονου εμπόρου, που οφείλει να κτίσει για την επιχείρησή του μια εικόνα ταυτόχρονα επιστημονική αλλά και επαγγελματική.
Μπορεί και πρέπει να γίνει ένα όπλο στα χέρια του εμπόρου για να αναδείξει την εικόνα του, την ταυτότητά του. Πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι η βιτρίνα είναι η πρώτη ευκαιρία να προσελκύσουμε τον πιθανό πελάτη μας που περνά στο δρόμο.
Σχετικά νέα επιχείρηση γρήγορου φαγητού στο Βόλο. Καμιά αμφιβολία για τη γνώση marketing?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου