1. Η Διαφήμιση δεν μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να κάνουν κάτι που δεν θέλουν!
2. Πάντα και μόνον μέσω του κατάλληλου μέσου, η Διαφήμιση θέλει σωστή συχνότητα, συνέχεια και συνέπεια.
3. Η διαφήμιση χρειάζεται επανάληψη. Μια φορά δεν αρκεί, το μήνυμα θα ξεφτίσει πολύ γρήγορα. Ενώ αντίθετα με μια μικρότερη έκδοση του αρχικού διαφημιστικού σας μηνύματος πληρώνετε λιγότερα αλλά κρατάτε το μήνυμα σας «ζωντανό»
4. Ταυτόχρονα διαφημίζονται και οι ανταγωνιστές σας, συνεπώς η δική Σας παρουσία πρέπει να κάνει τη διαφορά. Να διαφοροποιείτε το προϊόν σας.
5. Παροτρύνετε τους πελάτες ως προς το τι ακριβώς να κάνουν μέσα από την διαφήμιση Σας. Να πάρουν τηλέφωνο στο …..ή να έρθουν στην εταιρεία Σας που βρίσκεται….. διαφορετικά υπάρχει περίπτωση να ενδιαφέρονται μεν, αλλά δεν πρόκειται να ψάξουν να Σας βρουν δε. Θα απευθυνθούν σε κάποιον ανταγωνιστή Σας που ξέρουν πως θα βρουν εύκολα και πιο γρήγορα!
6. Μάθετε πόσα ξοδεύει ο ανταγωνισμός. Υπάρχουν εταιρίες που ειδικεύονται στην πώληση των στοιχείων αυτών.
8. Στην Αποτελεσματική Διαφημιστική Επικοινωνία δε χωράει η έννοια της Οικονομικής λύσης, αλλά μόνον η Σωστή διαχείριση του budget.
Ναι καλά ! Εγώ προσωπικά όταν το είδα έπαθα πλάκα! Το Σάββατο πάμε για τσίπουρα; Στανταράκι!
Καλά ρε συ την βέσπα του ΤΑΞ δεν ξέρεις και είσαι και Βολιώτης... Την φώτο την αναδημοσίευσα εδώ: http://nassispage.blogspot.com/2011/03/vespa.html Πιστεύω ότι δεν σε πειράζει ...
ΑπάντησηΔιαγραφή