IDEA/TOPOS λαχταριστό, καυτό, φρέσκο και πετυχημένο. Το πρώτο συνέδριο για τη στρατηγική προβολή και την ταυτότητα των ελληνικών πόλεων, ναι στο Βόλο!
Το πανεπιστήμιο άνοιξε τις πόρτες του σε νέους, φοιτητές, επαγγελματίες, ακαδημαϊκούς, τοπικούς φορείς. Να το πρώτο θετικό λοιπόν! Πανεπιστήμιο = ζωντανό κύτταρο της τοπικής κοινωνίας .
Branding-marketing! Τι σπουδαίες λέξεις , τι υπέροχες ιδέες και πόση ανάπτυξη φέρνουν χεράκι χεράκι!
Σε μία περίοδο μίζερη που δεν κινείται τίποτα και ακούγονται μόνο ευχολόγια και καθόλου προτάσεις να μια πρωτοβουλία που ανοίγει μάτια/μυαλό και σου λέει πως όλα αρχίζουν από τον προσδιορισμό της ταυτότητα ενός τόπου. Βρες την ταυτότητα σου, αγάπησε τον τόπο σου κάνε τον δικό σου και πούλησε τον!
Ο προσδιορισμός της ταυτότητας ενός τόπου και το χτίσιμο του προφίλ με επιστημονικό και συστηματικό τρόπο είναι παράγοντες που οδηγούν στην ανάπτυξη , στις επενδύσεις, στις νέες θέσεις εργασίας και στον τουρισμό 365/χρόνο.
Τι σημαίνει branding;
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν ακούς
Βαρκελώνη;
Άμστερνταμ;
Μπιλμπάο;
Αυτό είναι branding, η ταυτότητα ενός τόπου, αυτό το κάτι που . τον κάνει μοναδικό και υποχρεώνει… σχεδόν έναν Ολλανδό να πληρώσει χρήματα και να έρθει στο Βόλο για να κάνει μπάνιο, έναν Βούλγαρο να αγοράσει μήλα Πηλίου, ένα Πορτογάλο να γνωρίζει τα τσιπουράδικα και ένα Γερμανό να επενδύσει εδώ!
Και όχι μόνο συνέδριο και μπλα μπλα….είδες τις παράλληλες εκδηλώσεις αστικού πολιτισμού; Και Έκθεση Φωτογραφίας και Έκθεση Αρχιτεκτονικής & Πολεοδομίας και Δημόσιες τοιχογραφίες και Φωτιστική εγκατάσταση και Έκθεση γραφιστικής και Parkour Workshop και Δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά 5-10 ετών και όλα τσάμπα! Δες εδώ . Μη μου πεις πως πάλι δεν πήρες χαμπάρι τίποτα….
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου