recent posts

9 Μαΐ 2011

Η Άνοιξη ευνοεί…


Μάιος. Είναι ο μήνας μου. Η άνοιξη ευνοεί, γενικά… Όλα έχουν χρώμα και άρωμα. Είναι ο μήνας που θέλω να βγαίνω πιο πολύ , είναι η εποχή που για πρώτη φορά σκέφτομαι πως πλησιάζει το καλοκαίρι , θα βγάλω τα καλοκαιρινά θα βολέψω τα βαριά ρούχα μπουφάν , παλτό, κασκόλ, γάντια δε θα τα ξαναχρειαστώ σύντομα. Ανοίγω την πόρτα στο μπαλκόνι και την αφήνω ανοιχτή, στις γλάστρες κάτι πρασινίζει και να μην ξεχάσω να πάρω χώμα και λίπασμα. Έχει γενέθλια η Αλέκα και η Μαρία μαζί η μία μετά την άλλη , πόσα χρόνια τώρα…..  Συναυλίες, μουσικές ! Όλα αυτές τις μέρες θα ανακοινωθούν  θα φιξαριστούν οι ημερομηνίες θα ανακοινωθεί η προπώληση εισιτηρίων….έρχεται και η ΖΑΖ 15 Μαΐου στο  Principal, στο αυτοκίνητο πάντα δυνατά το Je veux  έχει γίνει το soundtrack στα θεσπέσια κενά μνήμης μου, θα πάμε εννοείται! Τα περιοδικά  γράφουν για αλλαγές με μικρό κόστος στο σπίτι και παντού οι διαφημίσεις για το τέλειο κορμί ,το φιδίσιο πριν το καλοκαίρι, αγχώνομαι  . Τα ζώδια μου λένε να ερωτευτώ. Κι άλλο; Πόσο πια; Ενδορφίνες και ορμόνες χορεύουν ένα πριγκιπικό βαλσάκι. Τι άλλο ; Είναι της  μοδός…Καλωσορίσατε!


Μάιος. Είναι ο μήνας μου. Ειδικά φέτος μου τα χάλασε λίγο με τον καιρό αν και κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια να τον πιάσω…Την πρωτομαγιά βρέθηκα στην ανθοκομική έκθεση στην Άλλη Μεριά για πρώτη φορά και χμμμμμμ comsi comsa…Πήρα ένα δέντρο ελιάς για το μπαλκόνι greek sic!



2 σχόλια:

  1. ανθηρότατη η ανάρτηση! μου φτιαξε το κέφι. μόλις μάθω τα κόλπα θα γραφτώ στους αναγνώστες! Καλή Τρίτη. volos loving - αυτό μου βγήκε κατά λάθος πάνω που πήγα να "τσιμπήσω μια ωραία φωτό", χι χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι η ανοιξιάτικη θες δε θες καλή διάθεση, που σαν δαιμόνιο μπαίνει στο μυαλό και δεν λέει να βγει τέτοια εποχή. Βλέπεις τα ίδια πράγματα αλλιώς… Ευχαριστώ για το κοπλιμάν και σε περιμένω, ένα κουμπάκι υπόθεση είναι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...