recent posts

5 Απρ 2013

Post - apocalyptic fiction




Σύντομα θα δώ το τελευταίο επεισόδιο “ The walking dead ” . Όποιος δεν παρακολουθεί τη σειρά απλά αξίζει το Σουλεϊμάν το μεγαλοπρεπή και στα μούτρα του! Το έχω στο στικάκι μου και κάνω υπομονή. Έχω υποσχεθεί να μη το δω πριν επιστρέψει από ταξίδι το amore που είναι φαν για να το δούμε μαζί. Πιο δύσκολο μου φαίνεται και από νηστεία 40 ημερών περιμένοντας την ανάσταση. Περιμένω μάχη , περιμένω αίμα , περιμένω prison vs Woodbury. 12.4 εκατομμύρια τηλεθεατές ( oh yeah ! ) παρακολούθησαν το τελευταίο επεισόδιο σύμφωνα με το λατρεμένο για τα ορθογραφικά του λάθη και τα ασύντακτα άρθρα του Walking Dead In Greece Community. ( Διαβάστε σχόλια , είναι άπαιχτα ). Το σκηνικό στην πόλη σήμερα γιατί μου φαίνεται τόσο μα τόσο post apocalyptic; Τέλειο σκηνικό! Σα να πρόκειται να ξεπεταχτεί κανένας walker μπροστά μου! Με έχει επηρεάσει τόσο πολύ η αναμονή ή ζούμε post apocalyptic μέρες και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι;





Το trailer του 3ου κύκλου ΕΔΩ

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...