recent posts

2 Δεκ 2010

Η αξία του χειρόγραφου




Οι δεξιότητες που καθιστούν το δημιουργό ενός μηνύματος αποτελεσματικό είναι κυρίως οι λεγόμενες δεξιότητες επικοινωνίας.
Όσον αφορά σε κάποιους «κανόνες» επικοινωνίας από μέρους των πωλητών, μπορούν να σημειωθούν τα εξής:

  • η κατοχή του θέματος για το οποίο μιλάει (του προϊόντος),
  • η προσέλκυση του ενδιαφέροντος του πελάτη με ευρηματικούς τρόπους,
  • η ευγένεια,
  • η καθαρότητα και η σαφήνεια της έκφρασης,
  • η αποσαφήνιση των σκέψεων που εκφράζει,
  • η όσο το δυνατό πληρέστερη κατανόηση της ψυχολογικής κατάστασης του πελάτη,
  • η επιλογή του κατάλληλου κατά περίπτωση μηνύματος,
  • η δημιουργία κλίματος συμπάθειας και ισοτιμίας με τον πελάτη, και
  • η διατήρηση του αυτοελέγχου του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...